FC Twente presenteert nieuwe grote sponsor Victa
Met ingang van het nieuwe seizoen wordt Victa Premium Partner van FC Twente. De twee partijen gaan de overeenkomst aan voor de duur van één seizoen. Hierna is de intentie om het contract met twee seizoen te verlengen. Victa wordt ook Datapartner van de club, waarbij de club gebruik zal gaan maken van een data warehouse en Power BI bij Victa.
Het bedrijf wordt onder andere zichtbaar op verschillende exposureposities in de Grolsch Veste. De samenwerking zorgt ervoor dat alle dat die FC Twente heft op één platform samenkomt en dat het hier effectief geanalyseerd kan worden. Victa is de datapartner voor alle bedrijven. Ze creëren meerwaarde door effectief gebruik te maken van data binnen hun expertises: data management, data analytics, data science en business consultancy.
Directeur Carlo Vruwing van Victa is erg te spreken over de samenwerking. "Dat wij nu verbonden zijn aan FC Twente als datapartner voelt voor ons als een logisch één-tweetje. Met onze data warehouse oplossing helpen wij de club, anderzijds helpt de club ons aan meer naamsbekendheid. We hopen hierdoor meer lokale talenten aan te trekken voor onze groeiambities", vertelt hij op de website van FC Twente.
Manger Commerciële zaken van FC Twente Marco Behrens kijkt uit naar de samenwerking. "We zijn trots dat Victa instapt als Premium Partner van de club en daarmee ook Datapartner wordt van FC Twente. Wederom een echt Twents bedrijf, dat al jaren verbonden is aan de club en nu de stap maakt naar de top van de sponsorpiramide. Daarbij gaan we als FC Twente gebruik maken van het data warehouse en Power BI bij Victa, waardoor het een stap vooruit zet in het gebruiken van data in de organisatie", besluit hij.
Plaats reactie
0 reacties
Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.
Bekijk alle reacties