FC Twente Nieuws

'FC Twente wil volgende week een nieuwe speler presenteren'

erik-ten-hag-ingezoomd-presentatie-fc-twente-technisch-directeur-2025-2026

Erik ten Hag en FC Twente zijn flink actief op de transfermarkt. Nog voor de officiële transferwindow is geopend, heeft de technisch directeur al drie spelers weten aan te trekken en tevens evenveel elders weten te slijten. Wout Weghorst, Aske Adelgaard en Krzysztof Kurowski zijn de drie gloednieuwe versterkingen van FC Twente, terwijl Mats Rots, Bas Kuipers en Alec van Hoorenbeeck de club hebben verlaten.

Daar zal het niet bij blijven. De club is nog op zoek naar een nieuwe keeper en verdedigende middenvelder, na het vertrek van Przemyslaw Tyton en de afgelopen huurovereenkomst met Ramiz Zerrouki. "De club wil komende week wederom een speler presenteren, maar of dit een keeper zal zijn? Geen idee, ik hoop het. Yannick Gerritsen wordt de 3e keeper komend seizoen", meldt insider Tys.

FC Twente beschikt momenteel over twee doelmannen. Naast Gerritsen heeft de club nog Lars Unnerstall, die naar alle waarschijnlijkheid gewoon de eerste keeper zal zijn in het nieuwe seizoen. Sam Karssies speelt het aankomende jaar op huurbasis voor FC Emmen, terwijl Tyton transfervrij is vertrokken. Erik ten Hag heeft onlangs met FC Volendam-keeper Kayne van Oevelen om tafel gezeten. Mogelijk is hij de nieuwe versterking die de club volgende week hoopt aan te kondigen.

Plaats reactie

666

0 reacties

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties