FC Twente Nieuws

Van den Brom wijzigt plan voor Twente-spelers die club moeten verlaten

sayf ltaief naci unuvar taylor booth linksbuiten fc twente 2024 2025

FC Twente-trainer John van den Brom begon maandag met een grote groep spelers aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Van deze spelersgroep heeft een aantal spelers al vroegtijdig te horen gekregen dat er geen plek meer voor ze is en ze uit mogen kijken naar een nieuwe club. De oefenmeester gaf aan dat de groep eigenlijk te groot is en er daarom een splitsing plaats zou gaan vinden. Daar is hij nu op teruggekomen.

De spelers die mogen vertrekken, blijven gewoon meetrainen met de eerste selectie, ondanks de eerdere woorden van John van den Brom. Deze week vertrokken Alec van Hoorenbeeck en Bas Kuipers. De Belg gaat aan de slag bij de Kroatische topclub Hajduk Split, al is de transfer officieel nog niet afgerond. Bas Kuipers tekende voor twee seizoenen bij Sparta met een optie voor nog een seizoen. Onder andere Sayf Ltaief, Naci Ünüvar en Taylor Booth zijn namen die worden gelinkt aan een vertrek.

Woensdag presenteerde FC Twente met Krzysztof Kurowski de tweede aankoop van Erik ten Hag. De 19-jarige Pool tekende voor vier seizoenen plus een optie voor nog een seizoen. Hij moet de concurrentie aangaan met de andere aankoop Aske Adelgaard om de vrijgekomen positie van Mats Rots.

Vroomshoopse Boys - FC Twente

Komende zaterdag speelt FC Twente de eerste oefenwedstrijd van de voorbereiding tegen Vroomshoopse Boys. Van de Brom zal deze wedstrijd flink gaan rouleren en ook enkele jeugdspelers de kans geven. De wedstrijd zou worden afgetrapt om 15:30 uur, maar is wegens de verwachte hitte verplaatst naar 18:00 uur. De verwachting is dat het dan nog altijd tropisch warm is, dus de supporters moeten zichzelf goed beschermen tegen de warmte.

Plaats reactie

666

0 reacties

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties